Jag + Bieber = sant!

hejsan
Som ni kanske visste ääälskar jag Justin Bieber! :D Och nu är det såhär att jag är med i, typ en tävling :)
LÄNKEN TILL TÄVLINGEN
http://kanal5.se/web/guest/welovetv/-/blogs/4513591/3270050?_33_redirect=/web/guest/welovetv
eller klicka bara HÄR för att komma dit!
fgg
Om man vinner sägs ens namn i tv den åttonde november precis innan CSI avsnittet med Justin Bieber!
Jag är ett sjukt stort fan av Justin, och hoppas såklart av hela mitt hjärta att jag kommer att vinna :cool: :thumbup: Men även om chansen är liten tänkte jag visa upp mina Justin-posters för er läsare! :love:
qwewe
Här är min Justin-vägg! Vad tycks :question:
dffd
..och här är min MEGA poster av Justin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback